A Facebook december 12-én bejelentette, hogy helyi értékesítési struktúrát vezet be, bevételeit ezentúl ott könyveli, így az adókat is ott fogja megfizetni ezentúl, ahol bevételei keletkeznek. „Elképzelhető, hogy hazánk is előkelő helyen áll a Facebook megoldandó problémáinak sorában, mert már októberben felkerült a NAV feketelistájára. Bár bevételei alapján valószínűleg nem a velünk kapcsolatos ügyeit kellene először elrendeznie, de mivel eddigi mulasztásai miatt akár már a több milliárd forintot is elérheti a rá kiszabott bírság valamint az elmaradt reklámadó, Magyarországon is lépés kényszerben van a globális óriásvállalat.” – vetítette előre Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner vezető tanácsadója.
Nagy adóterhekre és már kilátásba helyezett büntetésekre számíthat a Facebook hazánkban
2017.12.15. 14:01 leitnerleitner
komment
Címkék: regisztráció reklámadó Jancsa-Pék Judit
Mennyibe kerül Önnek valójában az ügyfelek vagy kollégák év végi megajándékozása?
2017.12.13. 10:47 leitnerleitner
A fenti kérdést úgyis megfogalmazhatnánk, hogy milyen adóvonzatai vannak a reprezentációnak? Először is érdemes tisztázni, hogy mit értünk reprezentációs célú eseményen – sőt mint látni fogjuk, az sem teljesen mellékes, hogy hol rendezzük meg!